lördag 29 november 2008

Jag är gräsänka. Ialla fall till Markus ramlar in vid 4-snåret efter en krogrunda. Jag är iofs inte riktigt ensam, bara människoensam. Jag och Milla myser i sängen. Vi har det bra, hon och jag när det bara är vi och när vi kan ligga och bli kliade på magen. Vi hade sovmorgon i morse. Då tittade vi på Grey´s Anatomy för vi vaknade redan 9.15 och ansåg att det är slöseri på sovmorgonen ifall man går ned till kaoset, dvs Markus o Mandy redan då. Mandy är hos farmor så Markus får en härlig bakissovmorgon i morgon. Det passar oss nog alla tror jag. Jag själv ska upp 6.00 såklart, men det gör inget. Jag trivs där jag är :) Man måste byta jobb oftare, det mår man bra av.

På måndag ska jag ta de första magbilderna på magen. Då är jag i samma vecka som när jag började fota Mandymagen. Faran är väl inte över men jag väntar bebis, inte missfall och den här gången är magen MYCKET större kan jag lova :D På måndag är jag i v. 11, dvs 10+0. Jag är så grymt bebissugen nu :D

1 kommentar:

Frida sa...

Ser fram emot magbild! Och att se magen live på lördag också såklart!