lördag 15 november 2008

Lördag morgon

Donnan vaknar som vanligt runt 7, pratar till Dora medan mamman svarar halvintresserat. Pappan sover tungt. Milla sover tungt. Det duggar lite.

Vi gick upp och nu äter vi gröt och tittar på grannen som är målare som verkar ha varit uppe sen flera timmar. Hur är det möjligt?! Han är inte på min lista (ni vet, över folk man får ha sex med inom äktenskapet över accepterade sexpartners) för han bara jobbar hela tiden. Man får ju inte ha något annat än kändisar heller iofs.

Min lista, utan inbördes ordning:

1. Carl- Einar Häckner
2. Andreas Johnson
3. Brad Pitt
4.
5.

Markus lista, den är svår för han ändrar sig hela tiden:

1. Summer i OC
2. Jennifer Aniston
3. Pink
4.
5.

Han hade Madonna tidigare men hon har blivit så "femtioår" som han säger :D Jag vill egentligen ha Björn Gustavsson på min lista men min syster säger att man inte får ha gosedjur eller barn med. Heath Ledger ville jag också ha på listan men det är väl inte heller att rekommendera eftersom han ligger nedgrävd någonstans på andra sidan jordklotet.

7 kommentarer:

Emma sa...

mmm, den listan är publicerad och därmed oförändringsbar, det vet du va?

Jag har gjort en lista till Ville men den är redan under dementi. Min saknar ett par, sedan kommer den on-line.

Frida sa...

Hmm, jag kanske också måste knåpa ihop en sån lista...

Jenny sa...

emma: på blogspot kan man redigera inlägg. Inget är beständigt på internättet.

frida: alla behöver en lista, för sitt eget bästa!

Anonym sa...

Nu har jag också hittat hit! Roligt att veta vad ni har för er. Nu är det bara min tur... Dröjer nog ett tag innan jag orkar blogga.

Rolig lista! Måste ju göra dig svartis och berätta att jag blivit uppraggad av Carl-Einar här i Gbg. Han var lika konstig som han verkar och jag gick fort därifrån :)
Kram!

Anonym sa...

Insåg fort att det kan ha låtit som jag gick hem med trollkarl'n. Helt fel!! :)

Jenny sa...

HAHA, Emelie o C-E :D Coolt, han är vacker :D

Therese sa...

högst på min lista ligger johnny depp =) utan tvekan !