tisdag 18 november 2008


Nu tror jag att de som läser min blogg också tittar i min bilddagbok till och från, eller kanske tvärtom också. Idag kom det ett mjukt paket på posten och det innehöll mitt troligen bästa köp på tradera någonsin. Två fina set med Katvig och Molo. De kommer antagligen från en riktig shop-o-holic för de kan antingen knappt vara använda eller så är hon en hejare på att tvätta utan att det syns. Jag har helt fastnat för Molo, synd bara att det är så dyrt. Jag vet inte om jag vill betala 200-300 spänn för ett par byxor eller en tröja. Det är jag för snål för, men 60-75 per plagg tycker jag är ok, speciellt när de är så välvårdade. Jag tycker det är så jäkla KUL att få hem prisvärda, fina kläder och ha lite gott samvete över att man köper begagnat.
För övrigt så sitter jag hemma ensam och lyssnar på Metallica. Blir man någonsin för gammal för Metallica?

2 kommentarer:

Frida sa...

Jag kollar in såväl bilddagbok som blogg, självklart! Finfina traderafynd!

Zophiah sa...

Man blir aldrig för gammal för Metallica, inte en chans =)!! Begagnade kläder är bra.. då har dessutom någon annan "gått in dem" så att de är mjuka och sköna.. Halva priset för märkeskläder är heeeelt klart värt! Tradera is the shit!