tisdag 15 september 2009

Tisdag.

Idag har det varit en toppendag. Mandy fick välja vad hon ville göra idag så det blev dagis. Pappan åkte och fiskade och mamman var ute och promenerade i hela 2 timmar. Det är ju inga raska steg man får ta eftersom Milla ska kolla in varenda buske och snår. Vi grillade och badade sen badkar. Jag har rastat av mig ordentligt genom att springa mellan tre av fyra våningar med tvätt, barnprylar, barnvagnar och annat för att försöka komma ifatt den misär som skapades under de sista månader av graviditeten. Nu inser jag hur lite jag orkade och hur tjock jag var. Eller var. Är. Vågen rör sig inte i någon riktning. Det är dags att dra in de stora grabbarna, det stora artilleriet. Minsann!

I morgon ska ordningen vara återställd. Pappan jobbar och mamman och barnen går till öppna förskolan. Vi <3 öppna förskolan!

Inga kommentarer: