söndag 20 september 2009

Nu är det slut.

Nu är det slut på springande i källaren med tvätt. I fredags knökade vi upp maskinerna på andra våningen och igår kväll kopplade Markus in dem. Det blev genast 2 grader varmare på övervåningen när tumlaren går men jag är så nöjd! Det är inte min grej att bete sig som en lägenhetsinnehavare när jag bor i villa. Nej.

I lördags hade IF metall heldag på Parken zoo. Nästan hela släkten Vidman var där plus en utombordare fast en inneboende, Sara. Vi åkte karuseller, åt mängder med pommes frites och såg tigrarna äta. Det var maffigt. Mandy somnade 17.55 i bilen hem och snarkade högt till 06.30. Jag vågar inte säga något högt och tar i trä när jag säger att jag hoppas att det vänt för Tilde. Hon sov nästan hela lördagen i vagnen! Hon tog det i 3 timmarsstötar och ammade mellan. Helt underbart. Det finns en ände i tunneln. Ett liv efter döden. En frihet efter ett fängslande. Hoho.

Inga kommentarer: