fredag 19 december 2008

Svettigt.

Idag har vi tre varit och handlat på ICA maxi. Vi blev lite fattigare men lite mättare ska vi förhoppningsvis bli. Mandy åt både banan inne på ICA, korv med bröd utanför och belöningsbollar i bilen hem. Dock så bangade hon tidigt så jag fick ställa in allt i kylskåpet och skafferiet själv. Med vi menar jag Mandy, jag och lilla bebin. Nu har jag fått den där känslan av att jag inte är ensam även fast jag är det till synes. Jag är ingen galen tant som pratar med bebin men däremot har jag _känslan_ av att jag inte är ensam. Det är mysigt.

I kväll sätter allt igång. Det ska göras köttbullar, packas, grejjas, kollas pellets, tvättas görs redan och den sista presenten ska köpas. Den sista presenten är det, för det är ingen julklapp.

1 kommentar:

Therese sa...

det är mycket som ska bökas och stökas inför julen, men det är ju halva nöjet nästan =) och sovmorgon varannan dag, är ju väldigt lyx ;-) God jul på er!!