onsdag 3 december 2008

Fraidi utmanar o jag hänger på!

Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex 8-sakerna.
3. Meddela de utmanade på deras bloggar.

8 favoritprogram

1. Grey´s anatomy utan tvekan. (Om EN minut börjar det! Jag älskar McSteamy.)
2. Gilmore Girls (Den behövde jag inte ens ändra från Fraidis lista :D)
3. Scrubs
4. Dora utforskaren, oundvikligt med Mandys första ord på morgonen "Titta Dora, mamma."
5. Äntligen hemma
6. Svampbob Fyrkant (stavas det så?)
7. Sex and the City
8. Sjukhuset


8 saker jag gjorde igår

1. Jobbade
2. Besiktigade en av bilarna
3. Körde till fel besiktningsstation
4. Var glad över att jag var i så god tid att jag hann till den rätta i tid
5. Duschade
6. Slösurfade
7. Blev plötsligt och verkar förbli äcklad av kött (suck, bra inför jul =( )
8. Lämnade Mandy på dagis jättetidigt :(


8 saker jag ser fram emot

1. Julafton!
2. Träff med barndomsvänner i helgen (Stal den här posten direkt av Fraidi för det är vi som ska träffas)
3. Sälenresan
4. Bebis
5. Färdigrenovering av badrummet
6. Mandys andra födelsedag
7. 2009
8. Sommaren


8 favoritrestauranger. Det händer inte så ofta nej, dessutom lägger jag aldrigt märke till namnet på restaurangen.

1. Lammet och grisen (Sälen=)
2. Hot & Spicy (V-ås)
3. DiSpagna (V-ås)
4. Öh.
5. Ähum.
6. *funderar*
7. *knak*
8. 31:ans pizzeria (Sura :D )


8 saker på min önskelista.

1. Hälsa
2. Ekonomiskt oberoende
3. Köksbord med 6 stolar i massiv ek
4. Att vi slipper magsjuka den här vintern
5. En ny kamera
6. En stor fin matta att ha under köksbordet o de 6 stolarna
7. En frisk Milla, hela hennes lååånåga liv
8. En vit jul, vilket jag är säker på att vi får!

8 personer jag utmanar: Jag utmanar alla som vill!

Inga kommentarer: