tisdag 23 november 2010

Dag 06 - Min dag.

Ni får allt kortfattat. Jag är slut som människa.

06:45 Blev väckt av Mandy, välling o Diego på TV.
07:30 Äter frukost, mina lingongrova som Markus gjort i förväg.
08:20 Dumpade kottar på dagis.
08:30 Drar runt en sur Milla som inte vill bajsa. Drar sen iväg med räser-KYRen.
09:00 Möte på Melkerkontoret, fick kaffe direkt när jag kom. Bra planering! :D
12:00 Åker till jobbet, fortsätter med diskussionen där. Äter matlåda.
14:00 Verksamhetsarbete, tar emot min ungdom som jag ska följa genom kvällen. Vi går på en promenad, skrattar och busar. Försöker få honom att äta, han vill inte ha. Vill bara ha oboy. Vi lyssnar på lite musik, han vill sova. Jenny försöker hålla honom vaken.
20:00 Hemfärd. Det blåser nordanvindar över Långsjön.
20:15 Häver ur hela dagen på Markus. Han suckar och ser intresserad ut.
21:00 Slösurfande. Undrar hur folk som jobbar heltid hinner med något alls om jag på deltid knappt hinner torka mig efter toalettbesök.

22:00 Troligtvis snarkande.. I morgon är vi lediga!

Inga kommentarer: