onsdag 18 november 2009

"En dagens tack!"

Dagens vill ha: Min gamla kropp tillbaka (jag arbetar på det).
Dagens klädsel: Only baggijeans och en långärmad farfarströja och stickad bolero.
Dagens smink: Inget.
Dagens frisyr: Min nya! Se bild: nynne.bilddagboken.se
Dagens händelse: Frisörbesök hos Nane, perfekt på alla sätt.
Dagens låt: Hot n´cold
Dagens planer: Många. Mest att överleva dagen.
Dagens saknad: Solen. Dagens dummaste: Godis, varför klarar jag inte mig en dag utan?!
Dagens sjuka: Hälften av alla omkring oss, antingen magsjuka eller influensa..
Dagens drog: Kaffe, alltid.
Dagens roligaste: Valioreklamen där mamman fiser och bebin tittar dit :D
Dagens favorit: Just idag; gymmet med Jennie.
Dagens köp: Rosa hårspray till Mandy. Nu är nog våra kuddar rosa :D
Dagens humör: Uruselt. Jag kände det redan i morse :/
Dagens ord: Frisyr!

Snott från Frida på http://fraidi.blogspot.com/ :D

Inga kommentarer: