måndag 10 januari 2011

Sköna saker.

- Det är riktigt skönt att upptäcka att man kommer i sina gamla crockerjeans i storlek medium som man inte kunnat ha de senaste 5 åren pga tjockissyndrom (=graviditeter). Vågar jag väga mig?

- Det är riktigt skönt att inte vara centrum i händelser som det stormar runt på jobbet.

- Det är riktigt skönt att knappt våga röra sig för att damerna leker med dockor tillsammans utan groll. Precis när jag skrivit klart meningen så rök de ihop men eftersom vi har cirka tjugotusen dockor så löste det sig.

- Det är riktigt skönt att veta att det regnar och att jag inte behöver skotta idag troligtvis.

- Det är riktigt skönt att jag varje dag kommer på riktigt sköna saker med livet just nu. Peppar peppar, jag tror att det släpper lite nu. Mot sommaren!

1 kommentar:

Elin - Mamma till Evangeline sa...

Hehe jaa det är inte lätt att få fina hårsaker att sitta kvar. Evangeline vill gärna ta bort dem hon med, men när man berömmer henne över hur vacker hon är så låter hon det sitta kvar.