måndag 11 oktober 2010

Det som poppar upp i huvudet.

Väldigt ofta tänker jag på sådant som jag skulle vilja skriva i min statusuppdatering på facebook. Jag hejdar mig allt som oftast och tänker att det är onödig information för de flesta. Istället slänger jag ut det här, lite utsållat men ändå mer än vad facebook tål.

Idag har det varit:

* "Mat, jag vill ha mat. Jag är hungrig. Ge mig mat."
* Vi gick till affären och köpte morötter (se punkten ovan).
* Nej, jag struntar i hur duktiga alla varit idag med tvätten, jobbet, maken/sambon, hur kära de är i just den personen eller hur underbara barnen är. Jag har jobbat 8 dagar i rad och är djävulskt trött. Det är min man också, för han har ensam rott skeppet.
* Mat. Jag har gått upp i vikt och det känns. Jag är sockersugen jämt och jag behöver loosa fem kilo. Minst. Sockret är enkelt, kilona blir svårare och svårare.

Jag återkommer för fler statusuppdateringar.

Inga kommentarer: