lördag 23 januari 2010

Najs.

Idag har jag bara ett najsinlägg. Lite inspirerad av Frida helt enkelt. Jag gick upp med kottarna vid 7, Markus for till jobbet. När han kom hem drog han och damerna till farmor och farfar. Kvar blev jag med lite städning, lite Jennytid med Josefine och senare med Jennie. Det var fem timmar av bara personen Jenny. Klockan fem kände jag mig mätt på att vara ensamJenny. Då åkte jag och kramade lite på damerna. Mandy var otroligt trött men höll ut ett par timmar till för precis efter mig kom farbror Patrik, farbror Micke och plast-faster Sara. Den största bonusen var Tila, farbror Mickes fina schäfer som blev väldigt populär. Pappa Markus sa att vi inte alls behövde köpa en till hund. En kanin blir det nog ialla fall.

Nej! Visst kan jag klämma in en bajs också. Min lilltå är antagligen bruten. Den är svullen, blå och gör vansinnigt ont. Jag tycker lite synd om mig själv.

1 kommentar:

Frida sa...

stackars tån, hoppas den är bättre nu! Och kolla in hos mig, du har en award!