fredag 28 maj 2010

Jobbar.

Nu är jag uppe i en period av mycket jobb, åh vad jag trivs! Hela familjens vardag fungerar bra nu, alla har hittat sina platser kan man väl säga Sommaren är på väg och vi har invigt våren på flera ställen, bl a hos Vidmans, i stugan och hos Gustafssons Om tre veckor bär det av till Astrid Lindgrens värld, det ska bli riktigt härligt

Ni får ursäkta att ni inte hittar en enda punkt Den har helt slutat att fungera på vår kära Barbar Barbar fick sitt namn efter att jag funderat på varför Markus döpt vår MSN-klient till Barbar på laptopen, det tog ett tag men efter ett tag säger Markus; "Det står inte Barbar, det står bärbar" =D humor! Nu har vi alltså en dator utan fungerande spacetangent och en dator utan fungerande punkt Frustrerande? Ja! Eftersom jag skriver i blogg i HTML så fungerar inte ctrl+v med den kopierade punkten

1 kommentar:

Frida sa...

haha, först trodde jag att du glömt all din grammatik och skrivvett! skönt att det inte var så.