fredag 29 maj 2009

Fredag eftermiddag.

Jag blev utmanad av fraidi och har lite tråkigt :D

Om du skulle vinna många miljoner på lotto, vad skulle du köpa?
Jag skulle hyra in folk som byter fönster till huset och bygger en altan. Nej, jag skulle inte flytta. En ny bil skulle jag köpa mig också så jag slipper pendla i varma KYR:en.

Har någon någonsin kallat dig lat?
Jovisst har det hänt men jag tror inte att han/hon menade allvar.

Vilken svordom använder du mest?
"Men faaaan då!"

Tittade du på tecknat när du var liten?
Jodå, TCC (The childrens´ channel) och Cartoon network.

Hur många syskon har du?
En storasyster, så vitt jag vet.

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Ja, jag har fått 3000 av Markus för att tatuera mig. Det blir antagligen två barnnamn, det ena är klart men det andra beror på könet på kotten i magen. Båda namnen ska pryda min då dallriga mage! Nu är den som en spärrballong! :D

Vad har du för väder just nu?
Soligt. Jag sitter ute med laptopen i trädgården i sällskap av Milla som jagar lite kråkor ibland.

Vad åt du till middag lunch senast?
Till middag igår åt vi grillkorv med bröd för då var det grillkväll på dagis och till lunch idag lite korvstroganoff, ris, ett par kokta ägg och lite tomater.

Kan du vissla?
Javisst.

Vilken film kan du alla replikerna till?
Inte alla men Cry Baby ligger nära till hands :D

Hur många stolar står kring ditt köksbord?
6 stycken vanliga plus 1 tripp trapp och en antiloopbebisstol.

Har du en stationär dator eller en bärbar?
Vi har 3-4 vanliga och 1 laptop.

Vilket var ditt favoritämne i skolan?
Svenska och historia konstigt nog. Varför gick jag natur?

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Det finns de som har det värre.

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej, aldrig. Jag borde svara ja här känner jag.

Om du var född av motsatt kön, vad skulle du vilja heta?
Jag är väl mest inne på Andreas eller kanske Peter.

Har du åkt moped någon gång?
Ja, hundratals gånger. Tre mopeder blev det sammanlagt innan jag tog körkort som 18-åring.

Vad lyssnar du på nu?
Bilar, fågelkvitter, Millas moffande.

Häng på om det är nån som vill! :D

1 kommentar:

Camilla sa...

Dags att uppdatera här nu hörru :D / Camilla