onsdag 1 april 2009

Första april.

Jag lurade Markus lite, men det var kanske inte så roligt som jag från början tyckte att min genialiska idé var. Vi har ju haft en del problem med en bil som vi nu sålt. Bland annat så har den tjusigt nog lagt av i sista rondellen precis innan jobbet så jag fått gå sista biten. Jag har då vid två tillfällen fått skicka SMS till Markus och han har fått hämta bilen i tid och otid för mitt i en rondell kan den ju inte stå. Jag började då köra den gamla trogna KYR:en och den går ju alltid som en klocka. Idag skickade jag ett bus-SMS där jag skrev att han kunde hämta KYR:en i rondellen. Han var helt uppgiven när vi talades vid på telefon så jag var tvungen att avslöja mitt lilla lureri.. Sen skrev han en massa fula ord till mig. Hoho. Lite roligt var det allt.

För övrigt så tycker jag inte att det är så roligt att upptäcka saker om människor. Är DU verkligen mer än andra? Verkligen?

1 kommentar:

Frida sa...

Tog du illa upp av mitt inlägg om köpcentrum? Förakta var kanske ett starkt ord, men jag förstod inte vitsen med dem. Det var på den tiden jag inte förstod att alla inte hade oändligt med tid att strosa på stan för sitt eget höga nöjes skull. Nu förstår jag.