torsdag 12 mars 2009

Hur är det möjligt?

Jag äter kopiösa mängder. Dagen börjar med en brakfrukost, idag vid 06.00. Klockan 09.00 är jag så hungrig att jag äter två medhavda mackor, lite fil och två äpplen. Sen rullar det på så här. Mellan varannan och var tredje timme äter jag ett ordentligt mål mat men ändå så blir jag aldrig mätt. Hela dagen går ut på att planera mat, äta mat och planera nästa matstund. Urk. Jag vill ha tillbaka min kropp.

Nu har jag och Mandy tagit helg. Vi ska på ett möte i morgon, så Mandy får väl hoppa i bollarna på jobbet. Ja, ni önskar också att ni hade bollhav på jobbet! Vi tar nog en lyxlunch på McDonald´s också, mest för att pappan har kebabfredag på sitt jobb. Just nu så sover alla tre grisarna och har gjort sen jag kom hem 20.30. Den minsta grisen, Milla, fick hälsa på en 12 veckor gammal Springer Spanielvalp idag. Jag blev överförtjust i denna lilla mjuka sak men Milla tyckte nog att den skulle åka hem illa kvickt. Den var redan större än henne och ville busa lite hårdhänt. Milla morrade lite i mungipan och sprang in.

Inga kommentarer: