onsdag 25 februari 2009

McSteamy

Greys anatomy idag 21.00, missade tyvärr de första tio minutrarna. Jag vet inte hur det kunde ske men det gjorde det. Jag var nere i köket, gjorde te och satte mig vid datorn. Sen gick minutrarna. Serien är helt klockren, jag har älskat den från första stund. De är så vackra, så heta och så känslosamma. Det enda jag inte gillar är att de utvecklat Izzies konstiga hallucinationer till flera avsnitt och får henne att framstå som en galning. De borde avsluta det spåret nu och låta karaktären återgå till de andra vanliga problemen. Hon kan väl bli ihop med Karev, som är vackrare än Jesus på bilden i matsalen på öppna förskolan. Den vackraste är ändå McSteamy, så het, så "alltid-där" och förför kvinnsen på sitt eget lilla vis. De sista replikerna slog samtliga som varit under hela serien:

Hon: (Lilla Grey) - "Am I really that bad?"
Han: "No, but I am."

SMASKIGT :D

O sen hånglar (läs: sexar) de. Sen måste man vänta en halv evighet på att få se nästa avsnitt. Orättvist!

Kom ihåg bilddagboken! http://nynne.bilddagboken.se/. Där finns bilder från veckan på min vackra tjej.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja hon är så söt din flicka..

Om vi kommer förbi tänkte jag att vi handlar med oss ett litet paket =) antingen i malung eller på vägen. men vad vill damen ha =) antar att det roligaste i den åldern är att få öppna paketen? inte innehållet så mkt?

Jenny sa...

Jessamy: Absolut, dessutom när hon öppnat ett paket så stannar hon där. Köp en bok, eller ett pussel. Det är det bästa med barn, de uppskattar allt i sin enkelhet :D

Kristina sa...

Ja, Greys Anatomy är såå bra! Ashett i slutet verkligen! :)